wtorek, 6 grudnia 2011

Opowiaski maćkowe "Logiczne myślenie"










































Oglądałam z synem mym Encyklopedię Ilustrowaną.
Otwarte karty na "Zanieczyszczeniu środowiska" objawiły przed dzieckiem wizję pięknej czystej i pachnącej rzeki spływającej w dół do morza. W miarę zbliżania się do ujścia zamienia się w szlam zanieczyszczony przez różnego rodzaju destrukcyjne działania.
Po chwili zamysłu zdegustowany Maluch zauważa:
Obrzydliwe!!! Na pewno Wilk to zrobił!!! Przyszedł i popsuł!
Ku wyjaśnieniu Wilk jest uosobieniem wszelkiego zła.
Zadziwia mnie logika Maćka.

-------------------------------------------------------------------
Kupisz mi Tato? 
Któregoś pięknego dnia usłyszał mój mąż, kiedy dziecko zobaczyło kolejną, wprost wymarzoną  zabawkę, w reklamie
Wiesz synku…
nastąpiła konsternacja
Przecież nie wylałem kosmetyków mamy...?

No i masz babo placek. Jak to trzeba uważać jak się rozmawia z dzieckiem, bo te małe istoty myślą bardzo logicznie.
Maciek przy kąpieli kilku krotnie wylał moje kosmetyki, tak cudownie się pieniły i pachniały… Misiek w panice i chwili narastającej rozpaczy powiedział że nie będzie zabawek bo pieniądze pójdą na odkupienie kosmetyków. Dziecko przyjęło do wiadomości i historia się nie powtórzyła :), ale tata teraz musi wyciągnąć konsekwencje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz